Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kam se poděl vás článek A mně se chce něco říct?

0 0
možnosti
Foto

...promiňte? Tahle otázka není pro mne, neb jsem takový článek nenapsala.;-)

0 0
možnosti

Jasně, Vavroušek, souhlas. A ještě jsem přišla na nynějšího europoslance Jiřího Pospíšila, někdejšího ministra spravedlnosti. A protože se choval eticky, tak jej brzy vyštípali. Tady v Plzni jej mají pořád rádi, na rozdíl od Chovance. Proč asi?

0 0
možnosti
Foto

...líbí se mi, když někdo taky pamatuje a dokáže být objektivní! Děkuji. :-)

0 0
možnosti

Karma! Z diskuse níže vyplývá, mimo jiného, že by se měl ministr chovat eticky. Chachá, tak takového jsem na naší politické scéně ještě nezaznamenala!

0 0
možnosti
Foto

Když se tak zamyslím, jediný ministr, kterého jsem si i eticky vážila, byl ministr ŽP Vavroušek (to je tak, když člověk leccos pamatuje).

Takže s tebou souhlasím.

A jak píšu jinde - PROSTĚ NEJSOU LIDI.:-P

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že lidé jsou tak indoktrinováni, že si vždy nějakého, Hitlera, Stalina, Zemana, Kalouska, Sobotku, Nečase, Babiše atd. , zvolí. Nechápou, že ač zvolí koho chtějí, vždy se z něj vyklubá něco co se bude chovat podobně, jako ti z hora jmenovaní. Je třeba se vydat jinou cestou.

0 2
možnosti
Foto

Jen se šprajcněte a volte Babiše. Jednou jste to tak už udělala se Zemanem, že ano. :-/

0 4
možnosti
Foto

Jak jsem byla pravila - jen blbec se....;-)

0 0
možnosti

Sobotka je jak hrouda slizu, které najednou narostla páteř a teď drží fazónu. Zato má můj obdiv, ale je to zřejmě upgrade vratný a případná zpětná fáze by ho měla postihnout již mimo vládu, proto můj hlas nemá.

Mučedníků máme rozhodně více, asi se vám vykouřili roky komunistické hrůzovlády a jejich veřejné popravy, ale to nic Milada Horáková vás strašit nebude, neb to byla charakterní žena.

Dle Vaší logiky musí mít dotyčný ruce opuchlé až hrůza, protože na co šáhne to hoří a platí to i pro nohy, což je poznat na jeho každém kroku. Chápu, že bez chlastu se to nedá vydržet.

Ono i ohýbaní zákonů u financů neprochází i když je nevědomé. Své o tom mohou říci holandští námořníci a tisíce firem, které jsou hrdými držiteli zajišťovacích příkazů vydaných FŘ i jen při podezření, že jiná cizí firma neodvedla DPH. Bohužel firma je držitel in memoriam, protože pokud tohle na vás z čista jasna vyplivne datová schránka, je po vás v tu chvíli veta. Někteří musejí mít hřbety pěkně ohnuté a někteří mají povoleno být jaksi rovnější, že ano.

0 2
možnosti

J46a47n 94B30u91r48i55a72n

18. 5. 2017 10:23

Děkuji za to, že to Zemanovi příště nehodíte. Státník má mít určitou noblesu a úctu - Zeman z toho nemá nic.

Jinak se s Babišem pletete. Stalo se to, že se na něj vyskytla řada podezření. Ostatní politici po něm chtěli vysvětlení. Bohužel do dnešního dne nevysvětlil vůbec nic. Čapí hnízdo vysvětlil či spíše omluvil tím, že to byl projekt jeho rodiny - kdo tomu věří, ať tam běží.

A korunové dluhopisy? Tam slíbil, že na své příjmy udělá audit a ukáže bankovní výpis. Místo výpisu dodal jakési prohlášení od banky a místo auditu dodal matematickou kontrolu součtu jím dodaných čísel. Selský rozum mi říká, že to prostě smrdí.

PS: ony ty korunové dluhopisy jsou pro něj asi největší problém. Čapí hnízdo či jiná čerpání dotací - těch se prostě dopouštěly jakési firmy v holdingu a maximálně zaplatí pokutu.

Jestli se ale prokáže, že korunové dluhopisy v podstatě nenakoupil z vlastních (nebo i půjčených) peněz nebo mu na ně půjčil Agrofert, tak on osobně spáchal daňový podvod v milionech Kč a jde sedět! - Žádná firma z holdingu, ale Andrej Babiš.

6 4
možnosti

J42a47n 35B49u60r53i89a22n

18. 5. 2017 10:25

Ještě bych dodal, že kdyby Babiš vedl normální pol. stranu, tak ta vysvětlení by v pudu sebezáchovy chtěli především jeho spolustraníci (viz třeba Gross). Jenže Babiš je majitelem strany ANO a všichni v té straně to ví.

4 3
možnosti
Foto

Myslím, že Sobotka si nepomohl a Babiš nepohoršil.

2 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že si pohoršili všichni. (A nejvíc Zeman, což jeho skalní příznivci ovšem přehodnotí jako plus...)

3 1
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,00
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik