Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za karmu. :-)

Najmě poté, co mě iDnes uvrhl do "soukromí". Jsem ráda, že jste pochopili nejen to, proč jsem použila sloveso "nasrat", ale i to, že podstata byla jinde;

ještě jednou - díky za karmu.

0 0
možnosti

Tomu dost rozumím.

U původního Pegasu, dnes T-mobile jsem od devadesátého šestého roku.

Podle toho jak jsou ke mě vstřícní se na ně asi už brzy vyprdnu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Na rozdíl od předchozích, kteří ze si ze všeho všimli jen vulgarismu, jste pochopil, o čem všem je řeč...;-)

Ovšem mezitím mě asi někdo z nich nahlásil iDnes, takže jsem na soukromňačku...;-D

0 0
možnosti

Za tím pejorativním výrazem v titulku Vám chybí...na sebe...

Protože pořád platí, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

A Vy jste hulákala dost falešně!

Mimochodem: do veřejného prostoru máte fakt "pěkný" slovník.

Ve Vašem věku...

0 0
možnosti
Foto

Hulákala jsem sice s vulgarismem, ale nikoli falešně. :-/

0 0
možnosti
Foto

Kdyby se takhle předváděla šestnáctiletá skejťačka, tak bych to snad pochopila víc.

0 0
možnosti
Foto

No, šestnáctka asi neplatí doma energie...takže, to asi ne. A co za předváděčku na tom vidíte?

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,00
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik