Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, jestli jste z Litvínova, ale tuším, že budete asi bez smyslu pro humor a bez jistého stupně nadhledu. Kdo mohl, proboha, čekat od seriálu takového typu nějaké krutopřísné reálie...? :-)

4 0
možnosti
Foto

Myslím že nadhled mi nechybí. Měl jsem rád českou sodu, měl jsem rád kosmo a smíchy jsem se válel u trpaslíka. Jenže Most je ubohost. Samozřejmě je to můj názor, protože i od nadsázky čekám alespoň minimální míru jakési úrovně. Jaký je rozdíl mezi Kameňákem a Mostem? Myslím že žádný. Oba formáty pracují jen s "hláškami"

1 1
možnosti
MV

Chce to nadhled. Zkuste to znovu.

6 0
možnosti
Foto

Výjimečně se asi shodneme

0 0
možnosti
Foto

Jedná se jen a pouze o přehlídku hlášek. Nic více. Vlastně je to takový seriálový kameňák, kde, kdyby se neozvala sem tam nějaká "odvážná" hláška, nikdo by po tom ani nevzdechl.

4 2
možnosti
JB

Trochu jiná "Česká soda".R^

0 0
možnosti
DN

Při Vaší filozofii se na ten seriál nekoukejte. Nemůžete to pochopit.;-)

2 1
možnosti
Foto

Páni - co všechno víte o mé filozofii?

0 0
možnosti
Foto

I57v71a75n 98M54a84r10e57k

22. 1. 2019 22:06

Vzdal jsem to na počátku druhého dílu. "Děkuji nechci". RvRvRv

2 0
možnosti
PU

P31e86t79r 62U48h71e83r

23. 1. 2019 0:03

Váňa nepochopil. Hele, pusť si Kameňák, to je pro tebe...

3 0
možnosti
Foto

Normálně se na televizi skoro nedívám, ale v případě "Mostu!" dělám výjimku. ;-D

Po dlouhé době něco, proč si bednu zapnout. Za mě tedy "Dycky Most!" R^R^R^

P.S.: Proč pitvat nadsázku? ;-)

20 0
možnosti
RP

Po dlouhé době jsem se včera při závěrečné scéně s popelářským vozem opravdu u tv od srdce zasmála;-D.

9 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik