Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem na odkládání expert. Když je jen trochu slunce, jsem venku se psy.

Poslední rok se mi nechce číst noviny, ale odkládám sobotní přílohy LN. Ani ty nejsem schopna vyhodit...

Říkám si něco podobného: až mě klepne, holky přistaví kontejner a bude čisto.

Marek má pravdu. Krásný blog.

1 0
možnosti
Foto

Jééé - i Tobě moc díky. (Takhle nějak musej ́ vypadat "druhý Vánoce"!)

0 0
možnosti

Knihovna počká. Dulezitejsi je žít. Krasnej blog!

2 0
možnosti
Foto

Díky moc.

A přiznejte - taky dokážete prokrastinovat, že jo ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,00
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik