Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemáte správné informace. Za prvé existují aplikace, které fungují bez připojení k internetu (například vynikající Mapy.cz) a za druhé, dnes máte připojení wifi určitě doma a k dispozici je v každé běžné restauraci, dokonce i v některých dopravních prostředcích, takže si data navíc platit nemusíte. Prostě máte z chytrého telefonu strach jako každý, kdo se pořád drží "klasiky". Podle mne je to ale ideální prostředek pro komunikaci babiček s vnoučaty.:-)

3 1
možnosti
Foto

Taky se mi libí, že mohu vše nadiktovat hlasem, doporučuji všem.

0 0
možnosti
Foto

Tak důchodci mají jednu výhodu, mají dost času na učení.

0 0
možnosti

Priznavam, ze moje ze vsech nejlepsi je na tom podobne, a tak na techniku ma mne.

A je mi opravdu lito, ze se zde na vasi diskusi vrhli znami trollove.

0 0
možnosti

Rozumím a držím vám palce, ale obávám se, že jednoduché řešení tady neexistuje. Mimochodem, iniciátoři těch změn jsou zpravidla vysocí manažeři firem, kteří reagují na trendy konkurence, v lepším případě na podněty svých zákazníků.

1 0
možnosti
Foto

Jak kdo. Já jsem o 12 let starší než Vy, krom windousů používám i Linux a smolím vlastní programy pro mikroprocesorové aplikace a píšu pro časopis (Praktická elektronika). A takových je!

V něčem máte pravdu, protože kdo má pořád číst návody a manuály!

Ale pamatujte si, že Pátého První Lenin řekl:

Učit se, učit se .... a to třetí jsem zapomněl. :-)

3 0
možnosti

Jen takový kraťoučký věcný dotaz milý Dvořáku. A pro ten časopis (Praktická elektronika) prosím píšete podobné nesmysly, jaké se Vám daří psát zde ?

2 4
možnosti

R^ Je to tak. Nesnáším změny, které nám ajťáci neustále překotně rvou. Většinou se jedná o to stejné, jen s přeházenými položkami. A tak do věcí, do kterých jsem se dostal dříve dvěma kliknutími, chodím teď na kliknutí tři a pod jinými názvy. A například v novém wordu jsem dodnes nenašel funkci sčítání znaků, což je docela dobrá věc když píšete povídky do soutěží s omezeným rozsahem. Vím že to tam někde bude, tentokrát pod jiným názvem a ve třech odbočkách. Takže zatím je to jen souboj ajťák-uživatel.

Myslím si, že udělat ke každému programu odbočku Základní nastavení (tedy GV-geront verze), kde by bylo všechno zjednodušené a přehledné ve stylu ANO-NE, vstoupit, zrušit, o úroveň výš, níž...by šlo. A propó, vymýšlení stále nových patvarů pro už zavedé označení tomu taky moc neprospívá. Řekl bych, že si na tom ajťáci jen honí ego.

Kamarád mi řekne: vlezeš tam, dáš nabídku, prohlížet, tam klikneš na podržet a celé to okopíruješ. A já už vím, že tam nebude nabídka, ale možnosti, místo prohlížet monitorovat, místo podržet hold a místo okopírovat nová nabídka s dalšími osmi možnostmi v angličtině.

7 0
možnosti
Foto

Taky jsem počet znaků hledala. A už mááám :-)

1 0
možnosti

Tak moje sedmdesátiletá teta se chytrému mobilu bránila asi jako vy, teď se jí rozbil a má chytráka, naučila se s ním během týdne, teď už v pohodě využívá co může, včetně mesengerů, whatsappů a bůh ví čeho ještě :-)

0 0
možnosti

Tihle geronti holt podléhají všelikým těm závislostem mnohem rychleji. To je přeci obecně známá věc už od dob těch předváděcích akcí s všelijakými hrnci, dekami a bůhví jakými nabízenými šunty.

0 3
možnosti

J66i69ř98í 88F63o65g89e70l

6. 8. 2019 12:30

Na jednu stranu se zříkáte např. pokroku chytrých telefonů, které jsou tu již hezkou řádku let a na druhou si stěžujete na přílišný pokrok SW v PC.

Ale kdybyste ten chytrý telefon nějakou dobu měly, ten přechod na nový SW a orientace v něm by pro vás zdaleka nebyly tak obtížné.

P. S. jsem starší než vy.

2 0
možnosti

Výborně napsáno, lépe bych to nenapsal jas téměř stejného věku a mající neustálé potíže s neustále vylepšovanými aplikacemi. R^R^

7 0
možnosti

Já opravdu nevím proč některým lidem vadí lidí, kteří v MHD hledí do mobilů. Na mobilech lze číst knížky, učit se cizím jazykum, nebo psát své milé (milému) esemesku, že na nej myslí. Dříve sev MHD četly papírové noviny, knížky a učily se jazyky z knížek. Já jsem v metru vyplňovala tuhou v knížce španělštiny domácí úkol. Probuh ať si každý dělá co se mu zlíbí pokud neubližuje sobě nebo jiným....

Něco jiného je hlasité telefonování, to bych "vraždila" :-)

10 0
možnosti

Paní Dubcová, jen doufám, že Vás v MHD nepotkám, neboť bych byl nerad zavražděn.

Nicméně já zásadně telefonuji v MHD, a to vždy hlasitě. Jednak proto, že v MHD je poměrně hlučno, tak aby mě ten na druhé straně slyšel. Ale i proto, aby mi ostatní spolucestující záviděli, neb většinou se chlubím a přeháním, ale nakonec i proto abych měl případně svědky, kteří mohou potvrdit obsah mého telefonního hovoru.

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS