Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J77a66n 42D67v52o38ř74á74k

6. 8. 2019 11:30

Vážená paní,

je mi líto, že nemáte dispozice "držet krok" s novými technologiemi, jako například zdaleka už ne junioři profesoři Pafko či Pirk, ale i další uživatelé, ne-profesoři, ne-docenti-, ne-inženýři atd., kteří se do ghetta zahnat nenechali. ;-(

2 0
možnosti
Foto

Páni (anglicky wow), díky za srovnání mne a Pafka či Pirka. S někým takovým bych se nesrovnávala ani smykem! Díky.:-)

2 0
možnosti
MK

Tak já Vás asi nepotěším, neb do Vašeho modelu nějak nezapadám. Jako důchodkyně naopak vyhledávám nové technologie, mám zřízeny všechny možné online přístupy - samozřejmě int. bankovnictví, zdr. pojišťovny za sebe i manžela, komerční pojišťovny, mobilní operatory, vodu, plyn, elektřinu....téměř vše i v telefonu. Baví mě, že do všech aplikací jsou nutná hesla, ať už kombinace písmen nebo cislic, nebo jen cislic a mě baví si je opakovat a tím trénovat mozek. Vernostni kartičky mám taky v telefonu, platím telefonem, mám data a na cestě kamkoliv je využívám, o navigaci ani nemluvím. Baví mě to, ale chápu,, že ne kazdy to tak má a nijak ho neodsuzuji. Btw. moje děti jsou rády, že s nimi držím krok.:-)

6 1
možnosti
JN

A v MHD taky sedíte a čučíte do telefonu jak ňouma? Včera večer z dvanácti cestujících mělo mobil v ruce jedenáct, tedy všichni kromě mě.

5 1
možnosti
PK

Bez komentáře a s karmouR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Nám, starším vyhovují víc tlačítkové telefony, než ty dotykové. A telefon mám na to, abych se domluvila s lidmi a rychle si zařídila, co potřebuji. A zeptala se na to, co potřebuji vědět. Telefon má sloužit svému účelu, dorozumívání mezi lidmi - ne pro zábavu. Zábavu hledám jinde, tam, kde je tomu určená. Jinak je to ztráta času - a čas je drahý. Internet mám v počítači, jsem doma, nepotřebuji ho s sebou tahat v mobilu... Měli by na to ti inovátoři mobilů - a podobných záležitostí, myslit. Byli jsme zvyklí z mládí, (a z domu) že pokud nějaká věc dobře sloužila, nevyhazujeme ji. Díky za článek, ;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Potěšila jste mě.:-)

1 0
možnosti
Foto

No asi jak kdo, teď manžel přemýšlí, jak chytře vybrat nový počítač pro dědečka kolegyně. je mu 84. Tablet pro komunikaci a čtení zpráv používá běžně. Je prý to lepší než noviny z papíru.

1 0
možnosti
DH

Jenže tablet je obtížně použitelný pro zátop v kamínkách.

Proto denně chodívám k trafikantskému stánku pro Blesk, který jak jsem zjistil, má obsahově nejzajímavější čláňky a později je i pro zapálení tříštěk ideálně využitelný.

0 1
možnosti
EH

Vy jste ještě byla relativně mladá, když začala digitalizace. Ale co mají říkat důchodci, kterým je teď přes osmdesát? S internetem někteří nechtějí mít nic společného a hodně firem zrušilo papírový kontakt se zákazníky. Internetové slevy jsou pro takové lidi ten nejmenší problém.

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě máte pravdu; tu apku na slevy v drogerii jsem vzala jako příklad proto, že mě to velmi překvapilo. I já mám něco "papírových" kontaktů - protože je potřebuji z hlediska archivace - a jsou pěkně drahé. A to je jistěže ten lepší případ - že papírová forma funguje.

0 0
možnosti
ND

Nevím proč pausalizujete, chápu, ze nekdo je s digitalizaci na štíru a to nejen starší lidé, ale kdo chce, ten se naučí, kdo chce má jaký telefon chce.

Alespoň si můžete cvičit mozek. Ovládání nových technologií se stále zjednodušuje. Karmu vám nedám, to za tu paušalizaci :-)

1 1
možnosti
EH

Já mám do důchodu daleko a taky mi začíná vadit, když portály změní vzhled jenom proto, že ten předchozí už tam byl moc dlouho. Ano, asi to cvičí mozek, ale raději mám zásadu, že když něco funguje, nemá se to opravovat.

A co se týče výběru zařízení, pokud váš výběr nesplňuje trend, máte smůlu. Chcete třeba smartphone s tlačítky? Už se nedělají. Nechcete být špehována od Google? 99% telefonu má Android. A tak dále.

7 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik