Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tomto věku je třeba se k ní chovat shovívavě. Stejně jako jiní důchodci se nechají podvést šmejdy a koupí předražené hrnce, Moučková pro změnu podlehla mediálnímu tlaku, protože v požehnaném věku už není schopná rozpoznat pravdu od demagogie.

8 9
možnosti
Foto

no, srovnávat paní Moučkovou s penzistou, kterej naletí nu šmejdů na předražené kastroly, to je trochu přehnané tvrzení.

Poslouchal jsem jí včera na Seznamu a soudím, že to má v hlavě velice dobře srovnané

6 0
možnosti
VF

Paní Kamila má právo na svůj názor stejně jak vy (malé v je správně).

8 3
možnosti

I Vy jedna, Vy to tedy umíte jednomu nandat!;-D

6 0
možnosti
MM

Proč jí vnímáte, kdo Vás nutí jí sledovat, nebo nějak ovlivňuje Váš život? 8-o

9 2
možnosti
Foto

J11a77n81a 11M32a10j51o33v34á

22. 8. 2019 20:43

omlouvám se, to mělo být plus. do přečtení tohoto blogu jsem netušila, že se K.M. teď nějak veřejně pohybuje.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Kamila prozřela. Což se Vám, jak vidno, nezdařilo. Rv

12 5
možnosti
Foto

Nesmírně si vážím toho, že máme v našem národě takové statečné a skvělé ženy jako Kamila Moučková, Marta Kubišová nebo Věra Čáslavská (jen namátkou zmiňuji několik z nich).

Opravdu moc líto je mi odchodu Věry Čáslavské. myslím, že utrpení, jehož si od komunistů zažila opravdu hrozně, jí zkrátilo život. Dej jí Pán věčnou slávu.

14 4
možnosti
Foto

Já jsem si Věry Čáslavské vážila až do okamžiku, než požádala V. Havla o milost pro svého syna, který zavraždil svého otce...

4 3
možnosti
VH

Zas až tolik jinak to po osmašedesátém nebylo.

0 0
možnosti
LB

Váš blog je mimořádně nevkusný!

21 9
možnosti
Foto

Aspoň víte, co už nikdy nečíst.

5 0
možnosti
Foto

Jen prostě čeho je moc, toho je příliš. Prostě bumerangový efekt.

3 0
možnosti
MB

Vaši úvahu za správnou nepovažuji. Dítě za rodiče nemůže. Postě se narodí do Rudé rodiny. Rodič očekávaně dítěti cestičku prošlapává. Mládežník odpor neklade - proč by? - Pracuje a zraje. Pak to úplně vyzraje = Samopalník v rohu studia na ní správně míří a ona furt - Nesprávně vysílá ! Propracuje se k poznání, že její rodič sloužil zlu. Co s tím? Má možnost se přidat a rovněž sloužit. Kamila nezavrhuje svého rodiče - proč taky? Kamila zavrhuje tupý režim. Neslouží mu, naopak se staví proti němu ...

Ve svých 91 letech se dokonce postaví na náměstí a říká, že po 30 letech Svobody - Je poměry v ČR zděšena. Říkáte "Stará bába" - Dejte s tou Kamilou již pokoj ? Já volám - Více takových Kamil ! Pro mne slušný člověk,kdyby se z těchto svět skládal - Asi by byl jiný! Jo jo, a to ještě další ! Takoví Zátopkové, Čáslavské, Werichové, Hrušínští - Jak si po světě jezdili, filmovali, psali, co jim chybělo? A vzepřeli se proti nám, no o takovém Vaculíkovi ani nemluvě. Ten vyplodil dokonce mnoho slov - 2.000 jich bylo ! .. :-)

14 5
možnosti
Foto

Ani rodič nemůže za dítě...o tom to není. Je to o tom, že odsud až posud. Na mě to už prostě s tou pí K. M. bylo příliš.

3 0
možnosti
LV

Leze Vám to na nervy, co?

2 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik