Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zatím jsem to nikdy neudělala - ale teď mi to nedá: všem, kteří jste mi dali karmu ( a že takhle vysokou jsem ještě nikdy neměla) moc děkuji. Mějte krásný den a pokud možno pohodové žití.:-)

0 0
možnosti
MS

Takže se zdá, že jste se svým článkem navýsost spokojena. Gratuluji.:-P

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Zdá se, že ti Chvilkaři proti demokracii nemají dostatek osobností schopných oslovit mlčící většinu. Ostatně karma Vašeho textu je dostatečně vypovídající...

6 3
možnosti
Foto

Vadí mi pokrytectví a hurá-vlastenectví... Známe to, to už tady bylo... Bujaré oslavy a srdcervoucí tryzny... Proč tak najednou? A prč tak okázale? Co tím sledují? Připadá mi to jako zneuctění. My přece pamatujeme... [>-]R^

Jste přihlášen jako Mirka Pantlíková 23413

Vepište prosím číslo stodvacettři:

Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.

Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

0 0
možnosti
MS

No to musí být pro vás úleva nakydat hnuj na devadesátiletou dámu. Že vás hanba nefackuje. Co jí vyčítáte, že se po 68 nezaprodala s komoušema jako většina?

Něco tak nízkého jsem tu už hodně dlouho nečetla.

8 8
možnosti
IK

Prozřela po 68? Kdo byl komunista v padesátých letech... chtěla jsem napsat nepatří mezi slušné lidi, ale nemám právo soudit ty, kteří tak jednali v době, kdy vzepřít se tlaku mohlo znamenat zkázu celé rodiny, ekonomickou i společenskou, dokonce případně smrt. Ale rozhodně by měl mlčet a netvářit se jako hrdina.

3 1
možnosti
JP

Dejte té Kamile pokoj....jste na rozdíl od ní bezvýznamná nula.

3 8
možnosti
IK

Hlásná trouva režimu, který v té době své odpůrce nemilosrdně likvidoval? No promiňte...

2 0
možnosti
Foto

To snad nemá ani cenu komentovat RvRvRvRvRvRvRvRvRvRv

7 5
možnosti
JL

Párkrát jsem paní Moučkovou poslouchal a zdá se mi, že moc IQ nepobrala. Takže proč se s ní zabývat? Nicméně pamětnice to je, to jo. 50.léta v 'CST, to muselo být fajné.

4 4
možnosti
Foto

"...rozčílím disidenty, mejnstrímy..." :-) No nejsem ani disident, ani "mejnstrím" a v roce 1968 mi byli tři, ale nebýt obdařen notnou dávkou shovívavosti k pomýleným osobám, tak by mě to rozčílilo také.

4 1
možnosti
ND

Každá něčím proslavená osoba je v Čechách svatá a není možné proti ní říct ani fň. Ani to, že třeba neměla ráda koprofku. :-)

6 2
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik