Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem děkuji za čtenost, potažmo karmu a tedy přízeň a doplňuji drobnůstku, na niž jsem zapomněla: jsou to vrabci, kteří cvrlikají na střeše = to k nám taky sedí, tady se vykecá kdeco až všechno.;-D

Tak jestli máme mít nějakého ptáka, coby stání symbol, tak (sorry, Vondra, error)

to musí bejt vrabec! Vrabec obecný - upřesňuji pro ornitology. :-)

0 0
možnosti
JV

Vondra je pro ledňáčka, protože jiného modrého ptáka nezná ;-D. Jinak - nechápu ODS. Máme strom- lípu, máme zvíře - lva. Na co ptáka? To budeme hledat ještě rybu nebo plaza? A pak národní hmyz?

0 0
možnosti
Foto

Já zase Vondru, potažmo ptáky z ODS chápu - je to jak ve starém Římě: chléb a hry.

Zahrajeme si na výběru něčeho, co nám je ale fakt šumafuk, a Alexandr Vondra, potažmo jeho ODS, si vyhrabe pro sebe peníz na vlastní chléb...

0 0
možnosti
JH

J65i38r13i 64H38r96u62b22y

16. 1. 2022 11:05

Je zajímavé, že ty ptáky řeší hlavně ženský.

1 0
možnosti
MA

M56i74l43o59š 67A87d96a47m

16. 1. 2022 9:31

Poslanci nemaji jine starosti. Takove drobnosti, jako ceny energii a inflace je nezajimaji. V kovidu uz zmatkuji jak nikdo pred nimi.

Mozna by vice uspechu sklidili, kdyby mezi sebou hledali narodni paka.

0 0
možnosti
Foto

Pobavil jste mě oním ptáka - paka.

Obávám se, že ornitologové nebudou mít tak široký výběr.;-)

0 0
možnosti
RP

Já váhám mezi Fialou, Stanjurou a Rakušanem. To jsou podle mne v současnosti největší čeští ptáci.;-D

0 0
možnosti
RN

Jednoznačně straka.

0 1
možnosti
Foto

Taky mi jich u bydla pár lítá, nikoliv obecných, leč modrých... a vzhledem k tomu, co se o strakách říká, s Vámi tak zcela nesouhlasím. Neb straky jdou po blyštících se cetkách. "Strakovka" jde po každé výhodě; až časem se (možná) dovíme, jak blýskavá byla.

Ale to nejni vůbec národní znak; to je až Jak chutná moc (viz spisovatel Mňačko).

0 0
možnosti
RC

pokud vim mame lva, tak naco jeste nejakyho ptaka?

aby si nekdo do zivotopisu napsal "prosadil jsem ...."?

4 0
možnosti
PN

Milé počtení. Já si myslím, že by to měl být čáp. Podívejte co dokázalo jen jeho hnízdo.

0 0
možnosti
Foto

Díky. A čáp -je stěhovavý, to náš národ není. Nestěhujeme se rádi ani v rámci republiky za prací, raději dojíždíme... A to jedno hnízdo charakterizuje max. horních 10 tisíc. Ale třeba právě pro ně navrhuje A. Vondra nějakého ptáka jako symbol české státnosti... Lev a orlice mu nestačí. ;-);-):-P

0 0
možnosti
TH

T58e35r51e91z66a 17H38o57l78á

14. 1. 2022 21:50

Pěkný článek, i ta obhajoba vrabce sedí na zajímavých argumentech.

Ale já hlasuji pro ledňáčka či modřinku :)

1 1
možnosti
Foto

Jo jo, sýkorka je taky dobrá.

0 0
možnosti
ND

Lepší vrabec v hrsti, než - li holub na střeše?

Hledání státního ptáka beru jako vtip, ještě to tak... :-)

4 0
možnosti
Foto

No vtip - ona to má ODS ve svém současném programu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 30,00
  • Průměrná čtenost 2269x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik