Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybyste ten dopis zalepila, mohla jste si ušetřit ostudu.:-/:-)

9 15
možnosti
Foto

Jen technická připomínka. Proč je Váš blog v politické aréně? Za jakou stranu kandidujete či jste jejím členem? To už se čtenář nedoví...

1 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MP
LP

jj. sice to tak nevypadá ale máme.:-)

0 0
možnosti
JK

Nechte se vyfotit s nešťastným kukučem na bilbord,,Za Babiše bylo líp " a určitě vám nějaká korunka kápne. Skvěle byste se tam hodila.:-)R^

12 8
možnosti
Foto

Nemohu to komentovat, páč bych použila vulgární výraz. ;-)

4 0
možnosti
TC

Vážená paní Křehotová, ad1 - sežeňte si valchu a mýdlo s jelenem, moje maminka na ní prala poměrně dlouho. Ad 2 - zajeďte si k sousedům němcům pro teplý návlek (pytel) a vlezte do něj u televize ale i do postele a snižte ještě trochu teplotu v místnosti. Chtít po vládě, aby se o něj postarala, to umí každý.

2 0
možnosti
Foto

Patrně jste nikdy nepral růčo?! Na valchu potřebujete teplou vodu (jen Božena prala v potoce, a to v létě). Ale souhlasím - chtít cokoliv po vládě - to umí každý.;-D

3 0
možnosti
Foto

Máte vlastní byt a energií už šetřit umíte. Proč by se o Vás měl někdo starat? Já myslím, že to zvládáte sama. V září bude další zvýšení důchodů a v lednu zase další. Prakticky 4 krát za rok. To je Vám málo? Díky za názorný příklad, že i při menších teplotách žít jde a nikdo nemusí mít strach, že umrzne.:-)R^

5 4
možnosti
Foto

Já určitě neumrznu, a jestli umřu hlady, tak chápu, že je to můj problém.;-);-);-)

0 0
možnosti
LP

Paninko, jestli jste si nevšimla, tak jsme ve válce. Plyn sice možná nebude, nebo si ho nebudete moct dovolit, ale zato jste obyvatelkou země, která jako PRVNÍ avizovala vyhlášení stopky russáckým vízům.R^

3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 4
možnosti
Foto

Klídek, žádný nárok nemám, nikdy jsem neměla, právě proto, že šetřím plynem, elektřinou i vodou. Protože bydlím ve vlastním bytě.

Koupeném na začátku 90. let. A nízký důchod? - jo jo, šla jsem do předčasného.

Proto vím, jaké nesmysly vláda dělá a říká, že pomáhá těch nejchudším.!!

3 0
možnosti
JZ

Obecně platí, že stát není zaopatřovací ústav.

0 0
možnosti
Foto

Ale s tím souhlasím. Ale když vláda není sto běžným občanům zaručit život, bez toho, že by byli inflací uvrženi do chudoby - tak k čemu je taková vláda??

6 3
možnosti
LV

Přistoupím na tykání a zeptám se: Proč by se o tebe, potažmo o kohokoliv jiného, měla nějaká vláda starat?

20 5
možnosti
Foto

Protože jsem občankou republiky, které ona vládne...:-):-)

5 3
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 30,08
  • Průměrná čtenost 2244x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik