Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Jste chytřejší, než celá vláda, jak jste minule psala, tak si určitě poradíte. :-)

14 3
možnosti
Foto

Jasně - zůstanu na oblíbených 16°C. ;-)

1 0
možnosti

Když máte už teď tak minimální spotřebu elektřiny, tak se vás její zdražování až tak moc nedotkne. Nikde jsem neslyšel o plánech vlády, že nařídí teplotu 19°C-mluví se o 18°C. Ale v žádném případě vás nikdo nebude nutit topit na vyšší teplotu, než jste zvyklá. Takže vlastně článek o ničem.:-)

15 1
možnosti
Foto

Jasně že s elektřinou jsem v poho = při své "zanedbatelné" spotřebě; ale plynu mám za 5 mega ročně, takže zálohy se mi zvýší ze 600,- na cca 2000,- Kč a to je při mých starobních 11 tisících už hodně...

Jen chci prostě říct, že vláda to vymejší pozdě a špatně...;-);-)

5 0
možnosti
MM

O jakou pomoc, kterou nutně potřebujete, žádáte současnou vládu?

Upřesněte a určitě se pro vás nějaké řešení najde.

1 0
možnosti
Foto

Kousek z těch 66 mld., která vláda slíbila VŠEM (proč všem?!) bych ráda OSOBNĚ viděla od září, října, až se mi násobně zvýší zálohy na plyn a elektřinu... Ale netuším, kam mi je vláda - pakliže vůbec - dodá. Tak asi tak.:-P:-P;-);-)

0 0
možnosti
HH

Achjo zase útok na city alá stát je zaopatřovací ústav a všem dámě vše...

12 9
možnosti
MK

Když nám stát nechá naše peníze, nic po něm nebudeme chtít.

7 1
možnosti
JK

Potřeboval bych paní Křehotovou (pokud existuje) nebo některého z těch statisíců důchodců, aby vysvětlil těm v našem baráku, aby si stáli teplotu aspoň na 22°C, mají topení otevřeno všude naplno a kotel jen hučí a to neklesla venku teplota pod 13°C. Oni prostě odmítají každých půl roku točit kohoutkem, protože pak zapomenou a najednou budou mít doma zimu. Nerozčiluji se a šetřím na doplatek.;-)

4 1
možnosti
ZS

Staří lidé jsou zimomřivější, než bývali za mlada. Když jsme přijeli k dědovi, mohla jsem se zalknout, jaké tam měl horko a on si bral na flanelovou košili ještě vestu z králíka, ale to mu bylo přes 80 let.

2 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 30,08
  • Průměrná čtenost 2244x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik