Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Naprosto souhlasím. Ekonomika každoročně obrovský definit, peníze chybí kde se člověk podívá, drahé energie, drahé potraviny, drahé všechno, válka na Ukrajině, čili problémy kde se člověk podívá a my budeme řešit nějaké Euro?

Už jsem to tu kdesi psal, že tohle se Pavlovi fakt povedlo. Kvůli věci, která nyní není na pořadu dne pouze úplně zbytečně rozhádal nejen národ, ale dokonce i slepenec samotný.

8 8
možnosti
Foto

Docela mě pobavilo, že tu mnozí (najmě odpůrci mého názoru) hodnotíte mne.

Měli byste spíš hodnotit to přijetí či nepřijetí eura.

Neměla bych pro Vás být podstatná já, ale obsah blogu.

Fakt Vás to nenapadlo?

11 6
možnosti

Protože tomu rozumíte jako koza petrželi, ale o přijetí eura máte jasno.

16 4
možnosti
LV

Krystalická ukázka mysli obyčejného českého člověka.

Sice nemám argument, ale nejchytřejší, to jsem, o tom není pochyb!

14 6
možnosti
Foto

Hodnotíte sebe, nebo poradce prézy ?

9 2
možnosti
Foto

Pročetla jsem si. Přičemž to vlastně dokládá obé. Tedy jak pro, tak proti.

Já bych k tomu jen sdělila, že to je o selském rozumu. Ten je třeba mít. (Dneska se tomu říká kritické myšlení; no já říkám, že selský rozum stačí.)

5 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 29,36
  • Průměrná čtenost 2244x
Jsem recesistka, poměrně sarkastická, přesto na všem to lepší hledající (což už mě přestává bavit) ... a už jsem 69 +

Seznam rubrik